POŠTOVANIM ČLANOVIMA SKUPŠTINE
HRVATSKOG STRELIČARSKOG SAVEZA
Zagreb, 10. studenoga 2024.
Sjednice Skupštine saveza održane su u Zagrebu, 9. studenog u dvorani Hrvatskog olimpijskog odbora, Odranska ulica 1, Zagreb u nazočnosti 32 zastupnika.
Tajnim glasanjem uživo izabrana je Predsjednica saveza Lana Koller Fundelić i tijela upravljanja u mandatu 2024. do 2028. godine.
Nakon sjednice članice i članovi Upravnog odbora preuzeli su ključeve i prostorije Ureda saveza.
Nova tijela Saveza i rezultati izbora za razdoblje 2024. – 2028. su:
Predsjednica
Lana Koller Fundelić, 17 glasova
Upravni odbor
Marko Dragutin Juranić, 16 glasova
Alen Kiđemet, prijedlog predsjednice
Damir Kolarek, (15) 18 glasova
Nenad Mihalić, 17 glasova
Tomislav Mlinarić, prijedlog predsjednice
Ines Rušnjak, 16 glasova
Ivana Šebalj Golenko, 17 glasova
Nina Vugrinec, 18 glasova
Nadzorni odbor:
Ninoslav Gradiščak
Tomislav Klanjčić
Zoran Petrović
Stegovna komisija:
Mikaela Heinrich
Velibor Mitrović
Damir Zorko
Komisija sportaša:
Lara Drobnjak
Amanda Mlinarić
Alen Remar
Čestitke izabranima!
Zagreb, 2. studenoga 2024.
Prispjele su kandidature za Izbornu sjednicu Skupštine:
Molimo vas da za brže provođenje sjednica Skupštine žurno nadopunite i dostavite svu preostalu potrebnu dokumentaciju (uvjerenja, suglasnost, verifikacijski listić, evidencijski listić, punomoć za zamjenskog zastupnika, izvod iz Registra udruga) i da izvršite zaostala plaćanja prema Savezu.
Materijali za Skupštine:
Redovna Skupština Hss 25.03.2023. Zapisnik
Izborna Skupština Hss 25.03.2023. Zapisnik
Financijski izvještaj – 2023. bilanca
IZVJEŠĆE NADZORNOG ODBORA O NADZORU POSLOVANJA
Izvješće o radu HSS-a za 2024 – Darko Uidl
Izvještaj sudačke sekcije za 2023.
Mišljenje MF za putne naloge sport. org.
Izvješće Poreč – skladište_20241023
Izvještaj Tehničko povjerenstvo 2020-2024.
Plan rada uz kandidaturu Lana Koller Fundelić
Darko Uidl – Izborni program (Strateški plan hrvatskog streličarstva 2024.-2028.)
POŠTOVANIM ČLANOVIMA SKUPŠTINE
HRVATSKOG STRELIČARSKOG SAVEZA Zagreb, 24. listopada 2024.
Objava Dnevnog reda predloženog od Upravnog odbora.
2024. Dnevni red Redovna skupština, prijedlog
Izvješće o radu HSS-a za 2024 – Darko Uidl
2024. Dnevni red Izborna skupština, prijedlog
Strateški plan hrvatskog streličarstva 2024.-2028.
Podsjećam na zakonske obaveze usklađenja Statuta s Zakonom o sportu, odredbe članka 35. Statuta, dostavu potvrda važećih mandata članova Skupštine prema Statutu i Poslovniku skupštine saveza i na podmirenje financijskih obaveza prema Savezu.
Kandidati za tijela Saveza trebaju Potvrdom o nekažnjavanju dokazati da u skladu s Zakonom o sportu nemaju Zapreke za obavljanje poslova u sportu.
Zapreke za obavljanje poslova u sportu, Zakon o sportu 2023.
Upozorenje za Maura kal o dokumentaciji za zamjenskog predstavnika
POŠTOVANIM ČLANOVIMA SKUPŠTINE
HRVATSKOG STRELIČARSKOG SAVEZA Zagreb, 31. listopada 2024.
Pitanje: Lana Koller Fundelić
poslano: 31. lis 2024. 10:57
„Molim Vas za informaciju hoće li, i ako hoće na koj način i kad biti objavljene kandidature (ne samo za predsjednika vać i za sve ostale funkcije)?“
Odgovor:
Naravno da hoće, na mrežnoj stranici Saveza nakon obrade svih prispjelih dokumenata.
Objave će biti u skladu s zadanim rokovima iz Statuta i Poslovnika saveza. Na mrežnoj stranici pod „Vijesti“ možete vidjeti sve informacije, izvode pojedinih članaka i poveznice na cijeli Statut i Poslovnik saveza (klik na označenu riječ crvenom bojom).
Poslovnik saveza
Članak 41.
O prispjelim prijedlozima kandidata za predsjednika Savez je dužan obavijestiti sve svoje članice u roku 3 dana po isteku roka za dostavu pisanih prijedloga kandidata.
Statut
Članak 30.
Poziv s dnevnim redom objavljuje se na mrežnim stranicama Saveza najkasnije petnaest (15) dana prije održavanja sjednice. Materijali za predloženi dnevni red, s oznakom dana i mjesta održavanja sjednice Skupštine Saveza, objavljuju se na mrežnim stranicama Saveza najkasnije sedam (7) dana prije održavanja sjednice Skupštine. Poziv i materijale ili poveznicu na datoteku koja sadrži materijale za Skupštinu, dostavlja se na e-mail adrese predstavnika svih članica Saveza.
POŠTOVANIM ČLANOVIMA SKUPŠTINE
HRVATSKOG STRELIČARSKOG SAVEZA Zagreb, 30. listopada 2024.
Pitanje Lana Koller Fundelić:
- lis 2024. 12:18
molim Vas za odgovor na pitanje: treba li “Verifikacijski listić za zastupnika” poslati prethodno na mail saveza (ako da, do kojeg datuma) ili ga treba samo donijeti na skupštinu?
Odgovor:
“Verifikacijski listić za zastupnika” treba “poslati prethodno na mail saveza najkasnije do 30. listopada”.
Pitanje: Lana Koller Fundelić
poslano: 29. lis 2024. 15:22
„Molim Vas za informaciju da li dokument “Prijedlog kandidatura za tijelo Saveza” klub popunjava samo za svoje članove koji se kandidiraju ili za bilo koga nevezano iz kojeg je kluba?“
Odgovor:
„Za bilo koga nevezano iz kojeg je kluba.“
Pitanje: Lana Koller Fundelić
30. lis 2024. 08:29
u dokumentaciji (obrascima) objavljenoj na stranicama Saveza pet je obrazaca:
“Evidencijski listić”, “Prijedlog/podrška kandidature za Predsjednika saveza”, “Prijedlog kandidatura za tijela Saveza”, “Suglasnost na kandidaturu za tijela Saveza” i “Verifikacijski listić”.
Samo na dva piše napomena: “Formular dostaviti uz formular podneska kandidatura Uredu Saveza e-mailom na archery@archery.hr ili poštom na adresu Saveza zaključno s datumom 30.10.2024. – 24:00h”
Inače je praksa da se evidencijski i verifikacijski listići donose na samu skupštinu (zato i postoji verifikacijska komisija).
Tako je propisano člankom 5. Poslovnika o radu skupštine.“
Odgovor:
U članku 5. Poslovnika o radu skupštine je navedeno samo da se evidencijski listići „predaju prigodom dolaska na sjednicu.“
Svi ostali obrasci šalju se na Ured ranije za kvalitetnu pripremu sjednice Skupštine i izborne liste i listića za glasanje.
Članak 5.
Uz poziv za Skupštinu dostavljaju se i evidencijski listići, kojeg svaki član osobno potpisuje i predaje prigodom dolaska na sjednicu.
Pitanje: Lana Koller Fundelić
poslano: 29. lis 2024. 18:17
poslano: 30. lis 2024. 08:31
„Vidim da su neki predlagatelji na “prijedlogu/podršci kandidature za predsjednika Saveza” napisali moje puno prezime, Koller Fundelić a neki samo Koller. Hoće li to biti ok i prihvatljivo ili da ih zamolim da napišu nove prijedloge?“
Odgovor:
Prijedlog /podrška je prihvatljiva uz vaše dostavljeno Uvjerenje o nekažnjavanju i Suglasnost na kandidaturu.
Pitanje: Lana Koller Fundelić
poslano: 30. lis 2024. 08:31
„Molim Vas za točnu informaciju koje dokumente treba dostaviti najkasnije do danas u ponoć na e-mail Saveza a koje treba samo donijeti na skupštinu?
Molim Vas i da tu informaciju objavite javno na stranicama Saveza te da ju pošaljete i ostalim članicama izravno e-mailom jer mislim da je ovako zbunjujuće pa da ljudi mogu biti sigurni kako postupiti.“
Odgovor:
U objavi na mrežnoj stranici Saveza osmog listopada navedeni su način i rok za dostavu ovjerenih dokumenata:
„Molim vas da nam svoje prijedloge i ovjerene dokumente pošaljete na e-mail archery@archery.hr najkasnije do 30. listopada.“
Ovo se odnosi se na sve dokumente.
Savez je Javnopravno tijelo i Uredsko poslovanje uređuje Vlada uredbom.
Međusobno te s fizičkim i pravnim osobama službeno dopisivanje obavljamo primarno elektroničkim putem. Evidencije uredskog poslovanja vode se u elektroničkom obliku.
U dostavljenim materijalima Upravnom odboru, i materijalima objavljenim za prošlogodišnju Skupštinu (https://www.archery.hr/wp-content/uploads/2023/12/Uredsko-poslovanje-Javnopravna-tijela-Primjena-Uredbe-2024.pdf) stoji propisana obveza uvođenja informacijskih sustava uredskog poslovanja do 1. siječnja 2023.
Javnopravna tijela koja nemaju uspostavljen informacijski sustav uredskog poslovanja u skladu s odredbama Uredbe dužna su ga uspostaviti najkasnije do 1. siječnja 2023.
Uredsko-poslovanje-Javnopravna-tijela-Primjena-Uredbe-2024.pdf
Članak 3. Uredbe
Javnopravna tijela međusobno te s fizičkim i pravnim osobama službeno dopisivanje obavljaju primarno elektroničkim putem.
Primitak, otvaranje i pregled pismena i pošiljki
▪ Temeljno pravilo – pismena se evidentiraju u informacijskom sustavu uredskog poslovanja javnopravnog tijela. Dakle, nema više knjiga.
▪ U skladu s čl. 9. st. 1. Uredbe, pismena primljena putem informacijskog sustava uredskog poslovanja ili drugog informacijskog sustava elektronički se obrađuju, evidentiraju u informacijskom sustavu uredskog poslovanja i u pravilu se ne ispisuju.
POŠTOVANIM ČLANOVIMA SKUPŠTINE
HRVATSKOG STRELIČARSKOG SAVEZA Zagreb, 25. listopada 2024.
Dodatne upute za postavljena pitanja Uredu saveza o Izbornoj skupštini Saveza:
Pitanje: Lana Koller Fundelić
Treba li prijedloge podrške za kandidaturu predlagatelji slati izravno na savez ili ja kao kandidat sve prikupljene prijedloge zajedno šaljem u Savez?
Odgovor:
Da, kao i prije, prijedlozi s priloženim dokumentima se u roku pošalju “direktno na e-mail saveza”, a originali se dostavljaju prije početka sjednice Skupštine saveza.
Pitanje: Zagrebački SK (Marko Dragutin Juranić)
Da li klub može podržati više kandidata?
Odgovor:
Da, prema obrazcu.
Članak 41.
Predsjednika bira Skupština neposredno, tajnim glasovanjem na temelju pisanog prijedloga kandidata, koji imaju pravo podnijeti članice Saveza nakon raspisanih izbora. Pisani prijedlog kandidata treba podržati sedam (7) članica Saveza, s tim da članica može podržati istovremeno samo jednog kandidata.
U slučaju redovnog izbora predsjednika Saveza, kao i u slučaju izvanrednih izbora, članice Saveza dužne su u ured Saveza dostaviti pisani prijedlog kandidata za predsjednika s obrazloženjem, najkasnije deset (10) dana prije održavanja sjednice Skupštine.
O prispjelim prijedlozima kandidata za predsjednika Savez je dužan obavijestiti sve svoje članice u roku 3 dana po isteku roka za dostavu pisanih prijedloga kandidata.
O RADU SKUPŠTINE HRVATSKOG STRELIČARSKOG SAVEZA
Članak 10.
Kandidacijski postupak za izbor tijela Saveza započinje najkasnije dvadeset dana prije održavanja Izborne skupštine, a završava deset dana prije Izborne skupštine.
Tajnik Saveza dužan je pravovremeno o održavanju Izborne skupštine, početku i trajanju kandidacijskog postupka dopisom izvijestiti sve članice Saveza, uz uputu o pravima i načinu predlaganja kandidata u skladu s odredbama ovog Poslovnika.
Članak 11.
Svaka članica Saveza ima pravo birati i predlagati kandidate. Kandidatura se može istaknuti za samo jedno tijelo Saveza. Kandidature za tijela Saveza u kandidacijskom postupku moraju biti dostavljene u ured Saveza najkasnije deset dana prije održavanja Izborne Skupštine. Uz kandidaturu kandidati moraju dostaviti potrebnu dokumentaciju propisanu Statutom. Na temelju primljenih kandidatura utvrđuje se prijedlog kandidacijske liste za tijela Saveza. Kandidati se na kandidacijsku listu uvrštavaju abecednim redom. Prijedlog kandidacijske liste tajnik Saveza dužan je dostaviti svim članovima Skupštine najkasnije do početka rada Skupštine.
Pitanje/primjedba SK Samobor (Lana Koller)
Zašto je Financijski plan saveza za 2025. godinu u prijedlogu Dnevnog reda Redovne skupštine?
Citat: “Vezano uz dnevni red redovne skupštine – nelogično mi je da prvo izglasamo plan rada za 2025. godinu a tek nakon tog imamo izbore. Postoji mogućnost da se na izborima dogode promjene u vodstvu Saveza. Smatram da bi tek nakon izbora vodstvo koje će Savez voditi u idućem mandatnom razdoblju trebalo predložiti plan za 2025. godinu.”
Zakonska obaveza Saveza je:
Do kraja godine udruge moraju izraditi financijski plan za sljedeću godinu
Jedan od dokumenata koji svaka udruga u Republici Hrvatskoj, koja je obveznik vođenja dvojnog knjigovodstva mora imati, je financijski plan. Financijski plan udruge su dužne donijeti najkasnije do 31. 12. tekuće godine za sljedeću godinu.
Financijski plan navedene udruge moraju sačiniti najkasnije do 31. prosinca tekuće godine za sljedeću godinu. Sadržaj i metodologija izrade financijskog plana propisani su Pravilnikom o sustavu financijskog upravljanja i kontrola te izradi i izvršavanju financijskih planova neprofitnih organizacija (NN 119/15).
S obzirom da odluke naše Skupštine i nove mandate mora prethodno potvrditi Gradski ured i objaviti promjene u Registru Udruga:
Zakonom o udrugama (Narodne novine 74/14, 70/17, 98/19 i 151/22) propisano je da se udruge upisuju u registar udruga pri županijama odnosno Gradu Zagrebu, prema sjedištu udruge. Registar udruga i Registar stranih udruga su središnje elektroničke baze podataka koje se vode pri nadležnom upravnom tijelu jedinstveno za sve udruge, odnosno strane udruge u Republici Hrvatskoj.
Odlukom o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba broj 17/21, 24/21 i 24/23), Gradski ured za opću upravu i imovinsko-pravne poslove sa sjedištem u Zagrebu, Ulica popa Dukljanina 3, nadležan je za upis i upis promjena u registre udruga za udruge koje imaju sjedište u Gradu Zagrebu.
Novi Upravni odbor može nakon potvrde njihovih mandata od Gradskog ureda sazvati novu sjednicu Skupštine i donijeti odluku za Rebalans plana za 2025. godinu.
Dodatne informacije vezano za prijedlog Dnevnog reda i preraspodjelu Financijskog plana.
Financijski plan za 2025. u ukupnom iznosu 267.202,76 eur najviše nam ovisi o planu i ostvarenju prihoda od HOO-a, a samo 5,53% od prihoda Saveza za članarine i licence.
Odlukom Skupštine od 18. prosinca 2021. o načinu provođenja preraspodjela financijskog plana i uvjetima za izmjene i dopune financijskog plana u članku 2. stoji:
(1) Izmjene dopune financijskog plana obvezno se provode u slučaju značajnih odstupanja nastalih prihoda i rashoda u odnosu na planirane.
(2) Pod značajnim odstupanjima smatra se:
- (3) ako je potrebna preraspodjela sredstava u iznosu većem od 40% (106.881,10 eur).
PRIHODI
Redovni program HOO 177.004,00 eur
Razvojni program HOO 75.411,00 eur
Članarine 10.803,76 eur
Licence 3.984,00 eur
267.202,76 eur ukupno
Krešimir Čadež, glavni tajnik
POŠTOVANIM ČLANOVIMA SKUPŠTINE
HRVATSKOG STRELIČARSKOG SAVEZA Zagreb, 08. listopada 2024.
Pozivamo vas na Redovnu i odmah nakon nje i na Izbornu sjednicu Skupštine saveza koju ćemo održati u Zagrebu, 9. studenog u dvorani Hrvatskog olimpijskog odbora, Odranska ulica 1, Zagreb, s početkom u 9:30 sati.
Birati ćemo Predsjednika i tijela upravljanja u mandatu 2024. do 2028. godine.
Molim vas da nam svoje prijedloge i ovjerene dokumente pošaljete na e-mail archery@archery.hr najkasnije do 30. listopada.
Podsjećam na zakonske obaveze usklađenja Statuta s Zakonom o sportu, odredbe članka 35. Statuta, dostavu potvrda važećih mandata članova Skupštine prema Statutu i Poslovniku skupštine saveza i na podmirenje financijskih obaveza prema Savezu.
U nastavku možete pronaći potrebne obrasce za kandidaturu u pojedina tijela i organe Saveza te predstavnike u Skupštini. Kandidati za predsjednika Saveza, uz potpis člana predlagatelja za kandidaturu, trebaju skupiti potpise podrške još najmanje 6 klubova (ukupno min. 7).
Svaki punopravni član Saveza može dati podršku samo jednom kandidatu.
Želim svima zahvaliti na dosadašnjoj suradnji, puno uspjeha i dobrog zdravlja.
Darko Uidl, predsjednik
Prijedlog/podrška kandidature za Predsjednika saveza
Prijedlog kandidatura za tijela Saveza